גל הפינויים - פינוי דירות

054-327-2461

בין פינוי דירה בחינם לקניית ירושה

צרו איתנו קשר, מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם:

בין פינוי דירה בחינם לקניית ירושה

תוכן עניינים

כשאנחנו יורשים דירה, פעמים רבות אנחנו לא שמים לב לכך שבנוסף לנכס, אנחנו יורשים גם את כל התכולה שבתוכה – החפצים, הריהוט והפריטים השונים.
מצב זה מעורר את השאלה מה עלינו לעשות עם כל הציוד והחפצים האלה. אפשרות אחת היא לשמור אותם, אך זה יוצר בעיה כי לא נוכל להשכיר או למכור את הדירה אלא אם נפנה את הרכוש למקום אחר, או נאלץ את השוכר (לא את הרוכשים) להשאיר את כל הדברים ולהשתמש בהם. אפשרות נוספת היא לפנות בעצמנו את כל הדברים בתהליך איטי ומסורבל, ואפשרות עדיפה היא להיעזר בחברה חיצונית שתבצע זאת עבורנו.
במקרים רבים ניתקל לא רק בדירה מלאה בציוד, רהיטים וחפצים, אלא גם במצב שבו בעלי הדירה הקודמים נהגו לאגור חפצים בתהליך של אגרנות כפייתית, או לשמור דברים לא נחוצים ואפילו מסוכנים. בכל אחד מהמצבים, חשוב לדעת כיצד לפעול על מנת לפנות את הדירה בצורה נכונה ומדודה.

בין פינוי דירה בחינם לקניית ירושה


ישנן שתי אופציות עיקריות שמציעות חברות בענף זה:

  1. פינוי הדירה בחינם: החברה מבצעת פינוי דירה ולוקחת אותם לעצמה, ללא עלות מצדנו, משום שאנחנו מספקים לה את כל הרכוש שבדירה.
  2. מכירת הפריטים לחברה: החברה מפנה את הדירה ורוכשת מאיתנו את כל הפריטים. אופציה זו עדיפה יותר כי מעבר לזבל ולחומרים המיותרים, ייתכן שישנם גם חפצים יקרי ערך כמו חפצי וינטאז' ועתיקות שיכולים להיות שווים הרבה כסף.
    חשוב לחפש חברה שמבצעת את כל התהליך ומספקת שירות הערכה מדויקת של התכולה, חברה אמינה ומקצועית שאפשר לסמוך עליה.
    לפני סיום, יש לזכור שזהו תהליך לא פשוט, במיוחד עבור מי שנדרש למכור ציוד וחפצים של אנשים יקרים לו שהלכו לעולמם. ככל שנבצע את התהליך מהר יותר, כך יהיה קל יותר להמשיך הלאה בחיינו ולהחליט מה לעשות עם דירת הירושה.
מחפשים חברת פינוי דירות מקצועית? זה אנחנו! השאירו פרטים
קבלת ירושה

יואב קיבל דירה בירושה מאביו שנפטר באופן פתאומי. הוא מתאר איך בפעם הראשונה שנכנס לדירה לאחר הפטירה, זכרונות רבים עלו

קרא עוד »
פינוי דירה בגבעתיים

פינוי דירה בגבעתיים דורש גישה מקצועית ויעילה. השירותים שלנו בגל הפינויים מיועדים באופן ספציפי כדי לספק את הצרכים המגוונים של

קרא עוד »