גל הפינויים - פינוי דירות

054-327-2461

פינוי דירות אגרנים במומחיות ורגישות

צרו איתנו קשר, מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם:

פינוי דירות אגרנים במומחיות ורגישות

תוכן עניינים

חברת “גל הפינויים”, בעלת ניסיון רב בפינוי דירות אגרנים מאגרנות כפייתית, מציעה את שירותיה במיוחד במקרים קיצוניים אלו. עבודת המיון מתבצעת בקפדנות על ידי אנשי הצוות בסבלנות ובזהירות מרבית. חפצים חסרי ערך לבעלי הנכס יופנו לאתרי אשפה. כאשר מדובר בכמויות גדולות, יש לחברה הסדרים עם אתרי הפסולת להבטחת פינוי נכון וללא קנסות מהעירייה. הכל נעשה בעזרת כלים מתאימים.


אתגרי פינוי אגרנות כפייתית


פינוי חפצים במקרה של אגרן כפייתי דורש את שהייתו מחוץ לבית למשך מספר ימים, בהסכמתו, כדי להשיב את הבית למצב ראוי למגורים במהירות האפשרית. חשוב שהדייר המבוגר יחזור לביתו בהקדם האפשרי.
חברת “גל הפינויים” מבינה גם את הצדדים המורכבים של המצב. החברה מבצעת פינוי דירות אגרנים מהמקרים הקלים ועד הקשים ביותר, ומתחייבת לבצע את העבודה בזמן מוסכם עם הלקוח.


פינוי דירה של אגרן כפייתי


במקרים שבהם יש לפנות דירה של אדם הסובל מאגרנות כפייתית, התחושה הראשונית היא לרוב של ייאוש ואי ידיעה מאיפה להתחיל. פעמים רבות הדירה כל כך עמוסה שלא ניתן לראות את החלונות או לנוע בחופשיות בבית. האגרנים אוספים הכל: מוצרי חשמל ישנים, ניירות, בעלי חיים, מזון שנאגר שנים, ארגזים מלאים בחפצים שבורים, חומרים מסוכנים ועוד.


הסיכונים והאתגרים


פינוי אגרנות כפייתית כרוך בסיכונים רבים, והחברה לומדת מכל פינוי מחדש. לעיתים קרובות סובלים מאגרנות כפייתית ניצולי שואה ודורותיהם. במקרים רבים, הדירות כל כך מלאות שאפילו רופא או עובד סוציאלי אינם יכולים להיכנס. דירות כאלו הן סכנה למתגוררים בהן, ומומלץ לקרוביהם לדאוג לפינוי לפחות חלק מהחפצים שבדירה.

מחפשים חברת פינוי דירות מקצועית? זה אנחנו! השאירו פרטים
קבלת ירושה

יואב קיבל דירה בירושה מאביו שנפטר באופן פתאומי. הוא מתאר איך בפעם הראשונה שנכנס לדירה לאחר הפטירה, זכרונות רבים עלו

קרא עוד »