גל הפינויים - פינוי דירות

054-327-2461

פינוי מקרר- איך לפנות מקרר בצורה נכונה

צרו איתנו קשר, מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם:

פינוי מקרר- איך לפנות מקרר בצורה נכונה

תוכן עניינים

למדו כיצד לפנות מקרר בבטחה באמצעות המדריך המלא שלנו.

פינוי מקרר עשוי להיראות כמשימה מורכבת, מכיוון שמדובר במכשיר גדול, מגושם וכבד. עם זאת, בעזרת מעט ידע ויד מסייעת, התהליך יכול להיות פשוט ויעיל יותר ממה שחשבתם.

בין אם אתם בתהליך שדרוג המטבח, מעבר לדירה חדשה, או פשוט מארגנים מחדש את המטבח שלכם, המדריך המקיף שלנו לפינוי מקרר יספק לכם את הכלים והידע הנחוצים כדי לבצע את התהליך בבטחה וביעילות.

הכלים הנדרשים לפינוי מקרר

כאשר אתם מתכוננים לפינוי המקרר שלכם, שימוש בציוד הנכון יכול להיות ההבדל בין מעבר חלק לבין חוויה לא נעימה. אין צורך בהרבה כלים, אך אלה שכן תשתמשו בהם יכולים להקל מאוד על התהליך.

  1. עגלה דו-גלגלית: עגלה היא הכלי המרכזי שתזדקקו לו כאשר אתם מפנים מקרר. היא תאפשר לכם לנייד את המקרר בקלות לאחר קיבועו ותהיה לעזר במיוחד אם תצטרכו להתמודד עם מדרגות.
  2. רצועות ראצ'ט: רצועות ראצ'ט חזקות יהיו לעזר כאשר תציבו את המקרר על העגלה. קשירה חזקה של המקרר תבטיח שהוא לא יחליק בזמן הפינוי, ותמנע נזקים לקירות או פציעות.
  3. מטר: כדי לוודא שהמקרר יוכל לעבור דרך דלתות ומסדרונות, מומלץ להשתמש במטר למדידת המקרר. זה ימנע מצב שבו המקרר נתקע במעבר צר.
  4. קרטון: הגנה על הרצפות שלכם היא חיונית. גם עם עגלה, משקלו של מקרר עלול לפגוע ברצפה אם לא תשתמשו בשכבת הגנה. הניחו קרטונים על הרצפה כדי למנוע נזקים.
  5. סרט דבק לצביעה: כדי למנוע מצב שבו דלתות המקרר נפתחות בזמן הפינוי, מומלץ להשתמש בסרט דבק לצביעה כדי להדביק את הדלתות במקומן.
    אם אין לכם עגלה ואינכם יכולים להשיג אחת מחבר, ניתן לשכור אחת בחנות כלי עבודה. פינוי מקרר ללא עגלה יהיה קשה מאוד, גם אם יש לכם עזרה.

האם אפשר לפנות מקרר לבד?

פינוי מקרר לבד הוא אתגר, ולא קל להתמודד איתו. מקררים לא רק מגושמים אלא גם כבדים מאוד.

משקל ממוצע של מקרר נע בין 90 ל-135 קילוגרמים, וחלק מהמקררים הגדולים יותר יכולים לשקול מעל 360 קילוגרמים! בשל גודלם ומשקלם, פינוי מקרר לבד עלול להיות מסוכן ומורכב.

תצטרכו לעבור דרך מרחבים צרים, להימנע מנזקים למקרר או לבית, והכי חשוב – לשמור על עצמכם מפציעות.

בעוד שפינוי מקרר לבד אפשרי מבחינה טכנית, הרבה יותר בטוח שתהיה לכם לפחות עוד יד עוזרת. עבודה בצוות יכולה להקל מאוד על התהליך.

שלבים לפינוי מקרר

כאשר מגיע הזמן לפנות את המקרר, חשוב לשמור על ביטחונכם ועל ביטחון הרכוש שלכם. להלן הצעדים שיש לנקוט כדי לפנות את המקרר בבטחה וביעילות.

מדדו את המקרר ותכננו את המסלול

הצעד הראשון בפינוי מקרר הוא למדוד את גובהו, רוחבו ועומקו של המקרר כדי לתכנן את הנתיב שבו תזיזו אותו. על ידי תכנון מקדים, תוכלו לוודא שהמקרר יוכל לעבור דרך דלתות ומסדרונות בקלות.

רוב המקררים יוכלו לעבור דרך מסדרונות סטנדרטיים, אך ייתכן ותתקלו בבעיה כאשר תצטרכו להעביר אותו דרך דלת חיצונית. במקרים רבים, יהיה צורך להסיר את הדלת כדי להוסיף כמה סנטימטרים נוספים למרווח.

בזמן שאתם מתכננים את המסלול, שימו לב למכשולים פוטנציאליים כמו מדרגות, סדקים גדולים או תקרות נמוכות.

אם אתם גרים בקומה עליונה ויש צורך בהעברה במדרגות, כדאי לשקול לשכור מובילים מקצועיים לפינוי דירה וריהוט, שכן זה עלול להיות מסוכן מאוד לפנות מקרר במדרגות גבוהות.

רוקנו ונתקו את המקרר

פינוי מקרר ריק הוא הרבה יותר קל. לפני שאתם מתחילים בפינוי, רוקנו את כל תכולת המקרר והכניסו את המוצרים לצידניות. נתקו את המקרר ותנו לו זמן להפשיר כדי שתוכלו לנקות את פנים המקרר.

חשוב מאוד לבצע את השלב הזה – הדבר האחרון שתרצו הוא שמקרר יתחיל לדלוף מים במהלך הפינוי ויפגע ברצפה שלכם. הוציאו כל מדף או מגירה שניתן להסיר כדי למנוע נזק.

אם במקרר שלכם יש יצרן קרח או ברז מים, תצטרכו לנתק אותם לפני הפינוי. גם אם אתם מתכננים לשכור חברת הובלה, סביר שתצטרכו לבצע זאת בעצמכם שכן רוב חברות ההובלה לא מתעסקות בחיבורים כאלה.

הגנו על הרצפות שלכם

מקררים הם כבדים מאוד! גם כאשר משתמשים בעגלה, משקלם עלול לגרום נזק לרצפות אם לא תשתמשו בשכבת הגנה. אין צורך במשהו מיוחד – קרטונים פשוטים יספיקו בהחלט.

מומלץ להניח את הקרטונים על הרצפה ולהדביק אותם עם סרט דבק לצביעה כדי לוודא שהם לא יזוזו במהלך הפינוי ולא תתקלו בהם.

הכנת המקרר לפינוי

לאחר שניתקתם את המקרר והזזתם אותו מהקיר, ניתן להתחיל בהכנות לפינוי. בצעו את הצעדים הבאים:

  1. הוציאו כל מדף או מגירה שניתן להסיר כדי למנוע נזק במהלך הפינוי.
  2. הסירו את דלתות המקרר לפי הצורך בהתאם להוראות היצרן.
  3. אם אתם מתכוונים להשתמש במקרר או לתרום אותו, עטפו אותו בקרטון כדי להגן על החלק החיצוני מפני שריטות ושקעים.
  4. הניחו את המקרר על העגלה בעזרת עוזר והבטיחו אותו באמצעות רצועות ראצ'ט כדי למנוע החלקה.
    הקפדה על שלבים אלו תבטיח שהמקרר לא ייפגע ושתשמרו על ביטחונכם במהלך הפינוי.

הובלת המקרר

בעזרת עוזר, הטו את המקרר לאחור והתחילו להזיז אותו בכיוון המסלול שתכננתם. ודאו שהמקרר מאוזן היטב על העגלה ושאתם שולטים עליו בקלות.

תקשורת טובה ביניכם לעוזרכם היא המפתח כאן. אם אתם צריכים לקחת הפסקה, הודיעו על כך לעוזר כדי שתוכלו להניח את המקרר בעדינות. העוזר שלכם צריך להיות לפני המקרר, לכוון ולהבטיח שאין מכשולים בדרך.

אם יש לכם משאית עם רמפה, עליכם להסתובב ולגרור את המקרר במעלה הרמפה כשעוזרכם דוחף מאחור. הזיזו את המקרר לאט ובזהירות כדי למנוע אובדן שליטה.

האם ניתן להניח מקרר על הצד לצורך פינוי?

בעת פינוי מקרר, חשוב להימנע מהנחתו על גבו או על צידו. זה עלול לגרום לנזק לחלקים הפנימיים או לנוזלים כמו שמן או קירור. הדרך הבטוחה ביותר לפנות מקרר היא לשמור עליו במצב זקוף. אם אתם משתמשים בטנדר, קרוואן או משאית הובלה, ודאו שהמקרר נשאר עומד במהלך הנסיעה.

אם אין ברירה אלא להניח את המקרר על הצד, עשו זאת על הצד הנגדי לקווי המדחס. זכרו, פעולה זו צריכה להיות רק למרחקים קצרים מאוד. לאחר שהנחתם מקרר על צידו, השאירו אותו במצב זקוף למשך 24 שעות לפני שתפעילו אותו שוב.

סיכום: פינוי מקרר

ללמוד איך כדאי לפנות מקרר בצורה נכונה הוא צעד חשוב כדי לשמור עליו תקין ולהימנע מנזקים למקרר או לביתכם. זכרו, שמרו על המקרר במצב זקוף ככל האפשר, השתמשו בציוד המתאים כמו עגלה, וקחו חברים שיעזרו עם המשקל הכבד.

פינוי מקרר אינו מסתכם רק בהעברתו מנקודה אחת לאחרת; מדובר בפינוי בטוח ויעיל של המקרר שלכם. השתמשו במדריך שלנו כדי לבצע את התהליך בצורה נכונה. שמרו על עצמכם.

מחפשים חברת פינוי דירות מקצועית? זה אנחנו! השאירו פרטים
קבלת ירושה

יואב קיבל דירה בירושה מאביו שנפטר באופן פתאומי. הוא מתאר איך בפעם הראשונה שנכנס לדירה לאחר הפטירה, זכרונות רבים עלו

קרא עוד »